home image
en
EN
header bottom border

Politica de Confidențialitate

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

NE PASĂ DE CONFIDENȚIALITATEA DUMNEAVOASTRĂ

 

Care este scopul acestui document?

Această Politică de Confidențialitate rezumă aspectele esențiale privind protecția datelor dumneavoastră personale și metodele de procesare a acestora de către noi. Dacă doriți mai multe informații despre orice procese specifice, ne puteți contacta folosind datele de contact de mai jos.

 

Cine suntem?

HAPPINESS EOOD este o companie comercială înregistrată la Registrul Comerțului de la Agenția de Stat sub UIC 103279218, având sediul social și adresa înregistrată la: Varna, cartier Levski, Str. Roza nr. 25, tel.: +359 882 999010, adresă de e-mail: contact@rezzo.bg, și este operator de date personale conform prevederilor Legii privind Protecția Datelor Personale.

 

Cum ne puteți contacta?

Adresă de corespondență: Varna, regiunea Odessos, Bd. Țsar Osvoboditel nr. 25, etaj 1, tel.: +359 882 999010, adresă de e-mail: contact@rezzo.bg

Cum să contactați responsabilul nostru cu protecția datelor personale?

Adresă: Varna, regiunea Odessos, Bd. Țar Osvoboditel nr. 25, etaj 1
Tel.: +359 52 603090
E-mail: office@happy.bg

Protecția datelor și securitatea informațiilor fac parte din cultura și politica noastră corporativă.

 

Ce informații pot găsi în această Politică de Confidențialitate?

Această Politică de Confidențialitate vă va oferi informații complete într-un limbaj clar și accesibil despre ce acțiuni sunt aplicate datelor personale pe care le trimiteți către HAPPINESS EOOD (denumit în continuare „REZZO”), inclusiv:

  • Ce date personale colectăm despre dumneavoastră
  • Care este scopul colectării acestora
  • Perioada de stocare a datelor personale trimise
  • Cu cine împărtășim datele dumneavoastră personale
  • Cum vă informăm despre orice modificare a Politicii noastre de Confidențialitate
  • Ce tipuri de cookies folosim pentru a vă îmbunătăți experiența
  • Care sunt drepturile dumneavoastră privind datele personale trimise

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

"HAPPINESS EOOD" declară că aplică toate măsurile tehnice și organizatorice pentru protecția datelor personale ale persoanelor fizice, conform cerințelor legale și reglementărilor naționale și europene.

Ce sunt datele personale?

  • Orice informație și date care pot identifica o persoană fizică, fie direct, fie indirect.
  • De exemplu, identificarea indirectă este realizată doar cu numărul de telefon mobil. În acest caz, este necesară o combinație cu un alt identificator pentru a stabili identitatea, de exemplu, numele complet și numărul de telefon mobil.
  • Identificarea directă se realizează atunci când oferiți un identificator unic, cum ar fi numărul personal, numărul personal al străinilor, codul clientului.

Ce date personale colectează REZZO despre dumneavoastră și în ce scopuri (de ce)?

Pentru a vă oferi un acces eficient la serviciile noastre, REZZO colectează următoarele informații și date personale despre dumneavoastră.

Mai jos sunt principalele categorii de date personale pe care le colectăm despre dumneavoastră și motivele (scopurile) pentru care procesăm aceste date personale:

 

Informații pe care le trimiteți voluntar:

I. **Informații despre înregistrare atunci când vă creați un cont pe site-ul REZZO – https://rezzo.ro/**, pentru a:

1. Configura contul dumneavoastră pentru a putea face rezervări conform Termenilor și Condițiilor noastre;
2. Vă identifica atunci când vă conectați la contul dumneavoastră;
3. Vă contacta pentru a efectua serviciile oferite de noi;
4. Vă notifica despre orice modificări sau actualizări ale Termenilor și Condițiilor și Politicii noastre de Confidențialitate.

II. **Informații pe care le trimiteți atunci când folosiți serviciile noastre fără înregistrare**, pentru a:

1. Executa comanda dumneavoastră pentru o rezervare la locația de alimentație publică pe care doriți să o vizitați;
2. Vă contacta pentru confirmarea rezervării;
3. Comunica comanda dumneavoastră locației de alimentație publică aleasă;
4. Răspunde la comenzi și întrebări legate de rezervări și rezolva orice probleme care apar.

III. **Informații pe care le trimiteți atunci când trimiteți mesaje prin formularul de pe site-ul nostru**, pentru a:

1. Răspunde întrebărilor, reclamațiilor și laudelor dumneavoastră și a rezolva orice probleme care apar;
2. Efectua analize și sondaje pentru a îmbunătăți serviciile noastre;
3. Proteja dumneavoastră și serviciile pe care le oferim prin identificarea și prevenirea fraudelor și altor acte care încalcă Termenii și Condițiile noastre sau regulile legate de serviciile REZZO.

 

Informații despre tranzacții atunci când faceți o rezervare la o locație de alimentație publică pentru următoarele scopuri:

1. Pentru a procesa rezervarea dumneavoastră și, dacă este necesar, pentru a pregăti factura și a vă taxa (vă informăm că REZZO nu păstrează niciodată informațiile despre cardul dumneavoastră de credit/debit în sistemele noastre);
2. Pentru a comunica rezervarea dumneavoastră locației de alimentație publică alese;
3. Pentru a trimite actualizări despre starea rezervării dumneavoastră și locația de alimentație publică aleasă;
4. Pentru a răspunde la comenzi și întrebări legate de rezervarea dumneavoastră și a rezolva orice probleme care pot apărea;
5. Pentru a efectua analize și sondaje pentru a îmbunătăți serviciile noastre;
6. Pentru a proteja dumneavoastră și serviciile pe care le oferim prin identificarea și prevenirea fraudelor și altor acte care încalcă Termenii și Condițiile noastre sau regulile legate de serviciile REZZO.

 

Informații despre preferințele dumneavoastră de marketing, pentru a:

1. Vă trimite mesaje de marketing personalizate despre serviciile noastre.

**Folosim informațiile din Feedback-ul primit de la dumneavoastră despre opinia dumneavoastră privind serviciile noastre pentru a:**

1. Răspunde la întrebările sau solicitările dumneavoastră;
2. Publica recenziile pe care ni le trimiteți despre locațiile de alimentație publică vizitate de dumneavoastră, în cazul acordului dumneavoastră explicit pentru publicare, după ce ați oferit-o pentru publicare sub formă de comentariu și evaluare;
3. Efectua analize și sondaje pentru îmbunătățirea și dezvoltarea serviciilor noastre.

 

Informații despre activitățile și acțiunile dumneavoastră pentru utilizarea serviciilor noastre, pentru a:

1. Vă oferi o experiență mai bună în utilizarea serviciilor noastre;
2. Vă acorda acces la istoricul și detaliile comenzilor anterioare;
3. Oferi alte servicii la cererea dumneavoastră.

 

Cookies și tehnologii similare, pentru a:

1. Măsura și analiza utilizarea și eficacitatea serviciilor noastre;
2. Personaliza și optimiza țintirea publicității serviciilor noastre pe alte site-uri și platforme;
3. Oferi servicii legate de locația dumneavoastră în cazul în care decideți să partajați locația dumneavoastră geografică.

 

Informații pe care le primim din alte surse – terțe părți:

1. Rapoarte analitice din analizele și sondajele activităților noastre de marketing pentru a măsura eficacitatea campaniilor de marketing pentru serviciile noastre;
2. Înțelege mai bine preferințele dumneavoastră, pentru a putea personaliza campaniile noastre de marketing și serviciile conform dorințelor dumneavoastră.

 

Categorii de date personale pe care le procesăm:

- Nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail, oraș – la completarea diferitelor formulare publicate pe site-ul nostru, pentru înregistrare inițială, abonare la newsletter-ul nostru și completarea formularului pentru întrebări;
- Informații despre rezervările dumneavoastră;
- Date tehnice care sunt trimise automat către noi atunci când folosiți serviciile noastre prin intermediul site-ului nostru sau aplicațiilor mobile – adresa IP, informații despre dispozitivul pe care îl folosiți;
- Date tehnice care sunt trimise automat către noi atunci când folosiți aplicațiile noastre pentru dispozitive mobile – informații despre dispozitivul mobil, numărul IMSI al dispozitivului, coordonate GPS;
- Date din cookies – pentru a identifica browserul sau dispozitivul dumneavoastră.

 

Ce înseamnă procesarea datelor personale?

  • Procesarea datelor personale include colectarea, stocarea, eliminarea, transmiterea, corectarea, actualizarea, ștergerea, distrugerea și orice altă acțiune aplicată datelor dumneavoastră personale.

Pe ce baze (de ce) procesează REZZO datele personale despre dumneavoastră?

Temeiul legal pentru colectarea și utilizarea datelor dumneavoastră personale, așa cum sunt descrise mai sus, va depinde de contextul specific în care le colectăm.

Motivul principal pentru colectarea și utilizarea datelor dumneavoastră personale este să îndeplinim contractul nostru cu dumneavoastră (adică să ne asigurăm că primiți serviciul pentru efectuarea unei rezervări).

În plus, vom utiliza datele dumneavoastră personale atunci când aceasta este în îndeplinirea intereselor noastre legale de afaceri, dar numai atunci când interesele dumneavoastră legate de protecția datelor personale sau alte drepturi și libertăți ale dumneavoastră nu prevalează asupra acestor interese.

În unele cazuri, putem avea o obligație legală – temei legal pentru a colecta date personale de la dumneavoastră (de exemplu, în cazul unor proceduri judiciare) sau poate fi necesar să le procesăm sau să le împărtășim cu alte persoane pentru a „proteja interesele dumneavoastră vitale” (a salva viața dumneavoastră) sau a altcuiva (de exemplu, în cazul în care viața altcuiva este în pericol).

În cazul în care vă solicităm să furnizați date personale pentru a respecta o prevedere legală sau pentru a încheia un contract cu dumneavoastră, vă vom informa despre circumstanțele respective și vă vom explica dacă furnizarea datelor personale este obligatorie sau nu (

și vă vom explica, de asemenea, posibilele consecințe ale refuzului de a furniza date personale).

În plus, dacă colectăm și folosim datele dumneavoastră personale pe baza intereselor noastre legale (sau ale unei terțe părți), vă vom informa în mod corespunzător care sunt acele interese legale.

Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de informații suplimentare despre temeiurile legale pe care le colectăm și folosim datele dumneavoastră personale, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact de mai sus.

**REZZO colectează și date personale pentru scopuri de procesare în urma primirii consimțământului dumneavoastră explicit, clar, liber și neechivoc.**

De exemplu, pentru scopuri de marketing, pentru a primi ultimele promoții și oferte noi, precum și alte buletine informative publicitare.

Consimțământul pentru procesarea datelor dumneavoastră personale este acordat la înregistrarea pe site-ul nostru sau la completarea diferitelor formulare publicate pe site-ul nostru (pentru întrebări și pentru abonarea la buletinul informativ publicitar).

Consimțământul acordat poate fi retras în orice moment prin trimiterea unui e-mail la contact@rezzo.bg sau printr-o cerere scrisă către adresa de corespondență a REZZO: Varna, regiunea Odessos, Bd. Țar Osvoboditel nr. 25, etaj 1.

**Cum primim datele dumneavoastră personale? Ce metode folosim pentru a procesa datele dumneavoastră personale?**

Pentru a oferi produse și servicii, REZZO procesează (colectează) datele personale pe care le trimiteți despre identitatea dumneavoastră fizică și economică, astfel:

- Din aplicațiile, formularele și declarațiile furnizate pe site-ul REZZO și completate de dumneavoastră. Formularele sunt completate pe site-ul nostru în locurile respective care conțin câmpuri pentru datele dumneavoastră personale;
- Din vizita portalului web pentru utilizarea serviciilor site-ului nostru;
- Din actualizarea datelor la cererea dumneavoastră și completarea unui formular de actualizare pe hârtie sau electronic;
- Prin utilizarea identificatorilor online pentru colectarea informațiilor despre adrese IP, date din cookies, sisteme de operare și tipul browserului;
- Din abonarea la newsletter prin e-mail.

 

E-mail / newsletter

Când vă abonați la newsletter-ul nostru prin e-mail, vi se va cere să introduceți adresa dumneavoastră de e-mail. Ca abonat la newsletter, păstrăm o evidență a adresei dumneavoastră IP, e-mailurilor pe care le deschideți și hyperlinkurilor pe care le accesați în aceste e-mailuri, pentru a putea recomanda conținut, oferte ale terților și produse care ar putea fi valoroase pentru dumneavoastră. Fiecare informație personală pe care o furnizați, inclusiv adresa de e-mail, nu va fi transmisă și vândută terților. Totuși, dacă participați la un concurs, adresa dumneavoastră de e-mail poate fi trimisă furnizorului respectiv pentru înregistrare/activare și întreținere permanentă. În niciun caz nu vom solicita date despre carduri de credit în scopuri publicitare și pentru primirea unui newsletter prin e-mail.

 

Pentru cât timp păstrăm și procesăm datele dumneavoastră înainte de a le distruge?

REZZO va păstra informațiile dumneavoastră personale nu mai mult decât este necesar pentru a atinge obiectivele descrise în această Politică de Confidențialitate. Perioada de stocare a datelor personale poate varia în funcție de temeiul pe care procesăm datele dumneavoastră personale.

Perioada de stocare a datelor dumneavoastră personale, pe care le procesăm doar pentru scopurile de marketing direct și furnizarea materialelor promoționale, este de 2 ani de la furnizarea consimțământului dumneavoastră explicit. Puteți reînnoi consimțământul dumneavoastră de un număr nelimitat de ori, caz în care perioada va fi extinsă de la data ultimului consimțământ acordat.

Datele dumneavoastră personale sunt păstrate de noi timp de 5 ani de la expirarea temeiurilor noastre contractuale în cazul în care procesăm datele personale în îndeplinirea obligațiilor contractuale asumate față de dumneavoastră. După expirarea acestei perioade și în absența unor temeiuri legale pentru continuarea stocării datelor dumneavoastră personale, informațiile despre dumneavoastră sunt distruse. Înregistrările despre dumneavoastră sunt șterse definitiv din sistemul nostru.

De asemenea, putem păstra anumite elemente ale informațiilor dumneavoastră personale pentru o perioadă de timp după ce ștergeți sau dezactivați contul dumneavoastră de utilizator pentru scopuri legale, cum ar fi păstrarea arhivei și conformarea cu obligațiile noastre legale. Ori de câte ori păstrăm informațiile dumneavoastră, o facem în conformitate cu legile aplicabile.

 

Căror persoane sau entități putem transmite datele personale furnizate de dumneavoastră?

REZZO **nu** transmite datele dumneavoastră personale terților fără consimțământul dumneavoastră explicit și nu vinde bazele sale de date.

REZZO nu va transmite datele dumneavoastră personale terților fără consimțământul dumneavoastră explicit, decât dacă este necesar pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale asumate față de dumneavoastră.

REZZO poate împărtăși informațiile dumneavoastră personale (datele dumneavoastră personale) cu următorii destinatari (în fiecare caz, vom garanta că avem garanții adecvate de protecție și contractuale pentru a le proteja):

1. Locațiile de alimentație publică alese pentru care ați făcut o rezervare;
2. Companiile REZZO din grupul nostru;
3. Terțe părți care întrețin serviciile noastre (de exemplu, parteneri pentru marketing sau promoții și reduceri în domeniul alimentației și divertismentului, pe baza preferințelor dumneavoastră, servicii de curierat, companii care oferă servicii de găzduire web);
4. Orice autoritate de aplicare a legii sau autoritate de reglementare, agenție guvernamentală, instanță sau orice altă terță parte, atunci când divulgarea este necesară conform legilor aplicabile sau reglementărilor subordonate;
5. Noii proprietari sau entități juridice reorganizate în cazul reorganizării, vânzării, achiziției sau parteneriatului legat de afacerea noastră;
6. Orice altă persoană sau entitate cu condiția să oferiți consimțământul dumneavoastră. Nu vom vinde, difuza sau împărtăși informațiile dumneavoastră personale în alt mod, decât dacă avem consimțământul dumneavoastră explicit în acest sens.

 

Există alte cazuri în care putem împărtăși datele dumneavoastră personale?

Datele dumneavoastră personale sunt de asemenea transmise terților în următoarele cazuri:

- La solicitarea persoanei fizice care furnizează datele, care sunt subiecții protecției datelor personale;
- La solicitarea oricăror autorități competente în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Bulgaria și a Uniunii Europene.

În toate cazurile menționate mai sus, persoanele/entitățile căror/le transmitem datele dumneavoastră personale au declarat că oferă un nivel adecvat de protecție a datelor dumneavoastră personale, inclusiv companiile străine situate în cadrul UE și SEE. În ceea ce privește companiile situate în afara UE și SEE, pentru fiecare caz specific, compania respectivă garantează că oferă un nivel adecvat de protecție a datelor personale, conform prevederilor legislației europene.

 

Care sunt drepturile dumneavoastră privind datele personale furnizate?

În cazul în care sunteți utilizator înregistrat REZZO, aveți acces la contul dumneavoastră în orice moment pentru a revizui și actualiza informațiile personale, adică datele dumneavoastră personale. De asemenea, puteți contacta REZZO pentru a solicita actualizarea sau ștergerea datelor dumneavoastră personale, precum și pentru a limita procesarea acestora.

În plus, conform legislației bulgare și europene, inclusiv GDPR - Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului (Regulamentul General

 privind Protecția Datelor) privind protecția datelor personale, puteți exercita următoarele drepturi:

- Dreptul de acces la datele personale despre dumneavoastră pe care REZZO le procesează și de a primi o copie a acestora.
- Dreptul de a solicita ca REZZO să facă o corectare, în cazul în care constatați orice discrepanțe sau trebuie să actualizați datele dumneavoastră personale, trimițând un e-mail la contact@rezzo.bg;
- Dreptul de a solicita blocarea datelor dumneavoastră personale sau restricționarea procesării datelor personale, în cazurile prevăzute de lege și de Regulament;
- Dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră personale de către REZZO, dacă este cazul.
- Dreptul de a obiecta la procesarea datelor dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct utilizând linkul de „de înscriere” inclus în fiecare e-mail trimis către dumneavoastră și care conține informații publicitare despre produsele noastre;
- Dreptul de a obiecta la transmiterea datelor dumneavoastră personale către terți, prin conectarea la contul dumneavoastră personal pe site-ul nostru și eliminarea bifei legate de transmiterea datelor personale către terți;
- Dreptul, oricând doriți, de a retrage consimțământul acordat pentru procesarea datelor dumneavoastră personale pentru scopurile pentru care ați consimțit, de exemplu pentru marketing, trimițând un e-mail la: contact@rezzo.bg;
- Dreptul de a face o cerere pentru portabilitatea datelor dumneavoastră personale într-un format structurat, lizibil de mașină, care este utilizat în general;
- Dreptul de a depune o plângere sau o cerere pentru protecția drepturilor dumneavoastră la Comisia pentru Protecția Datelor Personale, dacă este cazul.

Puteți exercita toate drepturile în orice moment al procesării datelor dumneavoastră personale.

 

Sunteți obligat să furnizați datele dumneavoastră personale?

Pentru a putea oferi produsele și serviciile noastre, colectăm și procesăm datele dumneavoastră personale. De asemenea, le procesăm în vederea îndeplinirii obligațiilor noastre legale.

În cazul refuzului de a furniza datele personale solicitate pe baza unui consimțământ voluntar, REZZO nu va putea oferi produsele și serviciile sale, de exemplu nu veți putea primi livrarea de alimente sau face o rezervare într-una dintre locațiile noastre.

 

Schimbări ale Politicii de Confidențialitate

În viitor, este posibil să fie necesar să actualizăm ocazional această Politică de Confidențialitate, conform schimbărilor legale, tehnice sau de afaceri.

Vă recomandăm să consultați această pagină în mod regulat pentru cele mai recente informații despre practicile de confidențialitate.

În cazul în care apar noi scopuri de procesare a datelor personale sau orice alte circumstanțe care necesită consimțământul dumneavoastră explicit în urma modificărilor aduse acestei Politici de Confidențialitate, vă vom notifica și prin trimiterea unui e-mail la adresa indicată, invitându-vă să confirmați sau să refuzați acordarea consimțământului.

 

Astfel, veți avea oportunitatea de a întrerupe utilizarea unor sau tuturor serviciilor și/sau de a vă exercita drepturile, parte din acestea fiind explicit enumerate mai sus.

 

Această Politică de Confidențialitate a fost adoptată de HAPPINESS EOOD și a intrat în vigoare la 22.05.2018.